RHK dam Allvenskan & Div 2

Direktlänk till inlägg 1 november 2011

Gamla spelare, back on track?

Av rimbodam - 1 november 2011 16:57

Igår på träningen fick vi se ett nygammalt ansikte. Sofie Spehar var tillbaka för att testa träna och få känna hur det kändes. Hon har haft fullt upp med att plugga på universitet + jobb på kvällstid. Nu har hon känt att hon saknat hanbollen och oss. Så vi får väl se; kanske har vi vår vänsterhänta 9m-spelare tillbaka på banan snart?

Har även fått lite insideinformation om att det är ännu en nygammal spelare som är påväg tillbaka. Vem det är, det kanske ni får se på torsdag. Och eftersom allt är osäkert, så nämner jag inga namn här!


Det var full fart på träningen igår iallafall, riktigt roligt! Hoppas på samma fart ikväll.

See ya!


/Ida R

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av rimbodam - 24 november 2011 17:20

Nu är allt klart. Bloggen är flyttad till http://norrteljetidning.se/lasarnytt/bloggar/handbollsbloggenidarosman/1.1448737-handbollsbloggen Hoppas ni följer med dit och fortsätter läsa! :)   /Ida R ...

Av rimbodam - 23 november 2011 18:16

...till Norrtelje tidnings hemsida. Anders ringde mig igår och frågade om jag hade lust att flytta bloggen och börja blogga på deras handbollsblogg i stället, eftersom det inte är så mycket liv i den för tillfället. Så jag tänkte att det kunde ju var...

Av rimbodam - 21 november 2011 17:18

Nu har det gått några dagar sedan den tunga förlusten emot Kärra. Vi räckte inte till, Kärra var alldeles för svåra för oss i lördags. En förlust kan jag acceptera emot ett sånt här bra lag, men en förlust med 24-44 kändes lite väl mycket. Känslan ef...

Av rimbodam - 17 november 2011 22:02

Nu var denna veckas träning slut. Idag kändes det faktiskt riktigt bra måste jag säga! Vi värmde upp med fotboll, och som vanligt vann oldiesarna. Tror inte jullarna gjorde ett enda mål, och vi gjorde typ 7?!   Sen var det tvåmål resten utav trän...

Av rimbodam - 16 november 2011 16:48

Ja, jag måste säga att det blev en rätt stor grej efter Helltonförlusten. Haha! Först 60 kommentarer på NTs hemsida, sen skrev jag mitt inlägg här och fick en del konstruktiv kritik, och sedan blev det en helsida idag i tidningen. Jag har fått sagt...

Ovido - Quiz & Flashcards